keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Motivaatio..

Tällä hetkellä olen niin motivoitunut treenaamiseen ja ruokavaliossa pysymiseen. Viime päivinä on pyöriny kysymys päässä, että miten saan tän itse kurin pidettyä?

Pähkäilyiden lopputulos oli kyllä se että, tän blogin aloittaminen oli kyllä tosi hyvä motivaatio isku persuksille. Sillä mun vahvuudet itse kuriin löytyy kyllä siitä, että kailotan koko pitäjälle mitkä mun tavoitteet on! Mun oma ylpeys ei anna periks siinä suhteen, että olisin puhunut paljon ihmisille mun tavoitteesta, mutta lopputulosta ei ikinä näkyisi! :D

Tonen asia mikä saat mut ainaki tekee kaikkeni on se, että hyvä ystäväni Sara mun oma PT http://intensitypassionbelief.blogspot.fi/ tekee mulle ohjelmat ja auttaa ruokavalion kanssa!! Sellanen apu, että ilman sitä en kyllä olis tässä tilassa!!! Joten kiitos, kiitos vaan Sara! <3  Aivan mahtaavaa ammattitaitoa kyllä neidiltä löytyy näihin hommiin!! Alku kuvistakin kyllä huomaa, että on ohjelmilla saatu tulosat ;) Itse hän kilpailee Bikini Fitness sarjassa. Kyllä siinä motivaatio kasvaa kun katsoo vieressä toisen taipaletta päästä uskomattomaan kisakuntoon!

Uskon että jokiasen täytyy miettiä mitkä ovat omat vahvuudet itse kuuriin ja sen pitämiseen yllä!
Jos tahtoo muuttaa elämän siihen täytyy uskoo 100% sillä sillon se itsekuri on paljon vahvempi ja niitä syrjähyppyjä tulee tehtyä vähemmän!

Salille vaan vaikka ketutta ku ei jaksasi! Sen jälkeen olo on 100 kertaa parempi! Yleensä se koti ovesta lähteminen on se vaikein asia, siihen ei auta muu kun tehä se hemmetin pieni asia VETÄÄ  NE KENGÄT JALKAA,TAKKI PÄÄLLE JA OVESTA ULOOS!!! :D Ovi ku napsahtaa kiinni nii mulla jo fliisi paranee huimasti salia ajatellen! :)

Jasse



2 kommenttia:

  1. Ja ikinä tuskin kukaan ajattelee:
    'ai hitsi kun tuli lähdettyä'. sensijaan monet ajattelee 'pitikö taas syödä toi suklaa' :)

    raporttiblogi.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Totta! Mulla ainakin on joka ikisen herkun jälken toi viimenen ajatus mielessä! :D

    VastaaPoista