keskiviikko 6. helmikuuta 2013

En ole pitkään aikaan päässyt kirjoittelemaan, kun on ollut todella kiire.
Lapset ovat olleet viikon putkeen todella kipeinä. Meillä alkoi myös noin viikko sitte työssäoppimisjakso koulussa. Itse olen tällä hetkellä töissä ala-asteen käsityöluokassa. On ollut veto niin poissa päivien jäälkeen, että ei oo muuta jaksannu tehdä kun pakolliset jutut! Nyt pikku hiljaa alkaa arki taas rullaamaan kun lapset pääsevät pitkästä aikaa tarhaan ja minä takaisin "töihin".

Sali hommat ovat rullanneet hyvin, mitä nyt aamuairobiset ovat viime viikolla jäänneet kokonaan pois väsymyksen takia. Tänään pitkästä aikaa vedin kunnon jumpat aamulla, kyllä huomaa heti eron miten päivä lähtee käyntiin! Huomattavasti on pirteämpi heti aamusta :)

Tällä hetkellä on hirveä ahdistus päällä kun raha on pikkasen tiukalla. (Mä niin odotan, että pääsisi vihdoinki takaisin työelämään. pikku hiljaa alkaa tympiä tää opiskelija budjetti) Tiukan talouden vuoksi olen joutun luistamaan ruokavaliosta aika paljon viimeviikkoina. On yllättävän "kallista" syödä terveellisesti! Varsinki jos perheessä 2 eri pöperöt joka viikko. Musta on todella väärin, että ihminen joutuu syödä epäterveellisesti sen takia, että talous ei anna periksi terveelliseen ruokavalioon!!! Jokaisella pitäisi olla oikeus elää terveellisesti!

Älysin yks päivä, että syy miksi lihosin raskauksien lisäksi on se, että oon hirveä tunne syöjä! Heti ku ahdistaa tai ketuttaa nii koitan saada lohtua herkuilla. Varmasti oon lihonnu entistä enemmän sillon reilu vuosi sitte kun söin siihen ahdistukseen mikä tuli siitä kun olin isokokoinen, eli suoraan sanottuna aika moista oravanpyörää! Nyt kun stressaan rahasta ja siitä, että saisin syödä sitä ruokaa mitä haluaisin saa mulle taas hirveen ahdistuksen. Joka päivä huomaan, että ku alkaa ketuttaa nii se sisäisen vanha pulskimus herää henkii..  Nyt ei auta muukun vetää viellä kovempaa salilla ja olla tiukka nii saan poltettua noita meijän perheen kotiruokia oikeen urakalla jota olen nyt syönny viime päivät! :D Ainut lohtu tässä on se, että onneksi meijän perheessä ei oo koskaan syöty miteenkää älyttömän epäterveelliseti, sillä lapset vetää kummiski samaa pöperöä ja niille en halua syöttää mitää ihan roskaa! Tällä hetkellä tuppaa vaan jäämään protskut vähän vähemmällä ja hiilarit lisääntynyt..  No mutta täältä taas noustaan vahvempana! Tästä ainakin opin sen, että kun pääsen palamaan pikku hiljaa takas siihen mun ruokavalioon nii tiedän mitä oikeesti haluun ja se ei oo todellakaan mummon perunamuussit ja kermakastikkeet jne.! :D


P.s Sovittelin tänään kesävaatteita ja ei oo ollu pitkään aikaan niin mahtava fiilis! Taas sitä älys viellä enemmän kuinka paljon oikeesti on koroppa muuttunut! Nyt ootan vaan et se kesä tulis nii pääsi kerranki elämässä käyttämään shortseja ja mekkoja ilman et läskit hinkkaa yhteen!! ;D Ja mun sisäinen naisellisuus on heränny!! Aikasemmin en voinnut siettä mitään mekkoja sunmuita, mutta kappas vaan kun koulussa juhlapuku jaksolla mä en muuta tainnu tehdäkkään kun oikeen työköistuvia, naisellisia mekkoja! :D muutama kuva ohella "luomuksista" ;) Olo on vanhaan kroppaan verrattuna, kuin uudelleen syntyneellä vetäessään noi vaatteet päälle! :D Pahoittelen kuvien laatu on super huono ja  vääristää kanakaat! Tekniikan ihmelapsi kun en ole ja sain tyrittyä kuvat aivan totaalisesti siirtäessäni niitä sähköpostiin! :D


Näihin lörpötyksiin lopettelen ja toivotan hyvää yötä!!  :)


Jasse


2 kommenttia:

  1. Ja sitten soittoa sinne pinup-toimistoon!! Tai mää lähetän noi kuvat! ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha!! No jos jonan päivänä soitan nii ehkä jotain laadukkaampaa otosta lähden kaupittelemaan!! ;D

      Poista