maanantai 25. helmikuuta 2013

Moikka!

Viikko taas pyörähti nopeesti. Lomat on lomailtu ja tänään lähti arki pyörimään! JES! ;D Lomailu on ihan mukavaa hommaa, mutta henkisesti se on raskasta aikaa mulle, kun sillon retkahdan "pikkasen" helpommin herkutteluun!

Ulkona on ollu viime päivinä niin super hyvä ilma et mä ainakin oon saannu siitä niin paljon lisä energiaa! Sieltä se kesä saapuu pikku hiljaa!! IHANAA!! <3

Kattelin tänään vanhoja valokuvia ja loin pienen kollaasin vuosien takaisista kuvista josta saattaa huomata että mul on ollut "pikkasen" ylimääräistä tavaraa vartalossa! Kuvia kun kattoo niin "MIKSI MINÄ EN OLE AIKASEMMIN ÄLYNNYT TEHDÄ ASIALLE JOTAIN KUN VASTA TOISEN RASKAUDEN JÄLKEEN??" Sitä on elänny nähtävästi omassa kuplassa ja ajatellu et "En mää nyt mikään läski oo, pikkasen pyöreä mut ihan sopu suhtanen!??!" P*skan marjat sanon minä!! Ihan totta jos puhutaan nii en mä ikinä oikeesti älynny et olin noin iso, jotenki sen osas pois sulkea omasta milestään ja varsinki silmistään...! Nyt ainkai oon oppinut kantapään kautta varsinki kun kattoo noita kuvia, että tohon vanhaan elämän tyyliin ei oo enään palaamista! Tällä hetkellä tunnen oloni niin hyväksi et tää kaikki työ on ollu kyllä sen arvoista!! Matka jatkuu ja tie on vain ylemmäksi! <3


Anteeksi älysin juuri että koitin huijata kuvassa!! vika kuva on oteetu 2013! eli 2012 ekan kuvan ja 2013 kuvan välissä on kulunut aikaa 1 v 2kk! Elän nähtävästi vielläki vuotta 2012! ;D


Öitä!

Jasse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti